Modelul pe care l-am testat este echipat cu propulsorul
pe benzină de 1.4 litri şi 100 CP. Cuplu motor are o
valoare destul de mică, de 130 Nm, şi poate fi obţinut la 4.000
rpm.
Uitându-ne la performanţele din fişa tehnică a modelului,
acestea sunt normale pentru un asemenea propulsor. Viteza
maximă este atinsă la 180 km/h iar pentru a ajunge de la 0
la 100 km/h îi trebuie 11,9 secunde.
Noul Corsa se pretează foarte bine în traficul aglomerat,
acceleraţiile sunt normale, iar cutia manuală cu 5
trepte se dovedeşte plăcută în utilizare. Suspensia moale
absoarbe destul de bine orice denivelare din asfalt, iar
la drum lung, oferă un confort peste aşteptări.
În ce priveşte consumul înregistrat în testul nostru,
acesta a fost de 7,4 litri/100 km. Un consum extrem de
bun, ţinând cont de faptul că am condus, în mare parte, în
Bucureşti şi, uneori, la ore de vârf. Dacă aruncăm o privire pe
consumul urban dat de constructor, de 7,1 litri/100 km, diferenţa
este foarte mică şi asta nu face decât să confirme faptul că
motorul de 1.4 litri de sub capota noului Corsa este unul
economic.